eylul32 biz de bir kere yaşadık tam 10.gün yaptı kakasını ama stresini biliyorum, gün sayar oldum sonrasında her seferinde bizim de bi ağrısı sancısı yok gibiydi ama ben aşırı stres olmuştum. Fitil kullancaktım doktora götürecektim o gün sabah erkenden yaptı çok şükür.