g0707 Kızlar iyi akşamlar bebeğinizin bulaşıklarını emzik biberon temizleyicisi ile yıkayan var mı acaba doğru mu yanlış mı bilemedim bi sormak istedim
Tugce g0707 Ben halen o şekilde yapıyorum. Siveno hakikaten bu işte başarılı. 👍 minoris benden geçmedi. Hijyen sağlıyor ama hiç köpürmüyor. Köpürme şart değil elbet, ben sevemedim. Baby&me yoklukta gider.
Tazeanne3434 1 yaşına kadar hep sıcak sirkeli su ile yıkadım 1 yaşından sonra deterjan kullanmaya başladım