Kızlarr bebeğim 3 aylık. Maalesef ki kolda yüzü dışarı gelcek şekilde tutulup gezdirilerek uyutulma gibi bi alıskanlık edindi. Uyku konusunda ne kadar arastırıp okusam da yıkamıyorum bu durumu. Her yöntemde çok ağlıyor. Hatta aynı şekilde tutup otrusam bile çığlık kıyamet.! Nasıl yıkmam gerekiyor bi önerisi olan var mı? Uykuya geçiş sırasında bağımlı olcagı alışkanlıklar beni kokruturdu maalesef başıma geldi. Gece uyanıp sürekli gezdirip tekrar dalmayı istiyor.