Merhaba kizlar. Ürünü çok arastirip aldim. Ozelliklerine dikkat ettim. İyi bir oyun halisidir. Cocugun bir cok duyusuna hitap ediyor. Asili oyuncaklari pelus seklinde. Her biri tek basina bile cok iyi oyuncak. Yerinden cikarilip oynanabilir. Sesli, aynali gibi ozellikleri var. Ekstra yastigi var. Oglum pek ilgilenmedigi icin neredeyse kullanmadim. Sıfıra yakin diyebilirim. Depoda oldugundan gercek fotosunu cekemedim. Ama herhangi sorunu yok zaten. Aldigimiz sitede satis fiyati suan 550. Ben de cok kullanmadigim icin cok zararada girmek istemiyorum. Hem sizin hem benim gonlum olsun :) fiyati: 300 tl.