etikaram7 Nasıl zaman geçiriyorsunuz.. oyuncak olarak neler kullanıyorsunuz.. kısacası ne ile mutlu oluyor bebisleriniz 🥰
Duygudikicidkc Oyun halısına koyuyorum ana kucağına koyup eline oyuncak veriyorum çıngırak genelde takılıyor ama tabi fazla deqil sonr hemen sıkılıyor kucağına Al diye
Rabiaelf Oyun halısı, kitap okuma, yüz üstü yatırma derken gün bitiyor 💁🏻♀️ Günün çoğu emzirmeye çalışmakla geçiyor zaten. İki günde bir de dışarı çıkarıyorum