Pembebeyzmavi çok geçmiş olsun, kızınızın iyi olmasına sevindim. Yüz bölgesinde şişme ciddi bir alerji belirtisidir, ALLAH bir daha yaşatmasın. Arkadaşlar da yazmış zaten mutlaka ilaçların ismini alın ve bir daha ilaç yazılacağı zaman sormadan siz söyleyin alerjisi olduğunu.