Herkese merhaba, ben doğum yapalı 6 ay oldu ve doğumdan sonra hiçbir yardıma vs başvuru yapmadık doğum parası falan almadık yani. Ne nasıl yatıyor şartları ne onları bile bilmiyorum. Ancak eşimin adına ptt ye emzirme yardım ödemesi adı altında para yatmış tesadüfen gördük onu da. Yanında ödeme durumu 5 yazıyo. 5 aydır mı yatıyo bu para içerde birikiyo mu çekmedik diye öncekiler geri mi alındı yoksa tek seferlik mi nasıl oluyo bilmiyorum. Bilen birisi varsa beni bi aydınlatabilir mi acaba. Şimdiden teşekkür ederim☺️