Serpil51 altta yatan hastalık yoksa ve bu şekilde geçiyorsa iyi ne güzel, ben oğluma gün de 4-5 hurma, kayısı, avakado ne denediysem kabız ve çok katı yapıyor yara oluyor artık, gastroentolojiye gitti, bagısaklarda çok kaka birikmiş, film çekildi de öyle görüldü. İlaç tedavisine başladı. Sıkıntısı çok olan ve devam eden varsa doktora gitsin derim.