_eay_ İlk oğlum çok agliyodu 15 günlük oğlum var emip uyuyor emip uyuyor sadece acıkınca mikirdaniyo Ağlamadi beni korkutmaya başladı normal mi bu durum
[silindi] _eay_ doğumdan sonra kontrolden geçiyorlar zaten ama içiniz rahat etsin diye görünün isterseniz . Acıkınca hemen meme vermeyin bi bakın ağlayacak mı
Mehy _eay_ benim oğlumda aynı 50 günlük, doktora sordum bende bi sıkıntısı mı var diye insanın içine şüphe düşüyor ama daha ne istiyorsun belanımı dedi 😁
_eay_ Canimkizlarim2 25 aylık ilk oğlum hala çok agliyo o yüzden alışkın değilim ağlamayan çocuğa çok garip gelmeye başladı
_eay_ [silindi] şuan onu deniyorum bakalım bı 10 dk falan ağlamasını beklicem 10 gün kuvozde kaldı solunumdan dolayı bir haftadır evdeyiz hep öyle hemşireye sordum ağlamasın emmeye kalkiyo sıkıntı yoktur demişti bana ilk akşam
[silindi] _eay_ benim de bebeğim kolay kolay ağlamaz doğduğu zaman sadece emmeye ve alt değiştirmeye uyanırdı acıkınca da mıkırdanırdı daha sonra gaz sancıları döneminde ağlamalar başladı
Kaysii _eay_ benim kızım da öyle idi ama 40 i çıktı ağlama görsen 😀 acıktırin biraz bakalım ağlayacak mi kuzu
Ormanmeyveli Burnunu falan bir sıkın bakalım topuğuyla oynayın genelde ağlıyorlar. Bizim ki mesela kıyafet değiştirmeyi hiç sevmiyor
Zlm _eay_ mikirdaniyo dediğinizde bir süre beklediniz mi yine aglamiyo mu ağlamak her ne kadar biz rahatsız olsakta bebek için iyi birşeymis doktorlar öyle demişti aile doktoru falanda öyle demisti
asyanin_annesi35 _eay_ canım bebeğim daha küçükken gerçi şu an 2 ay 20 günlük te jsjsj neyse bebek mağazasında bı abla ilk 15 gün balayı sonra gerçek hayat başlıyor demişti demişti sende tecrübelisin zaten 1 hafta daha bekle derim
asyanin_annesi35 _eay_ bide doğumdan sonra ilk 3 ay 4. Trimestermis yani bebekler hala kendilerini anne karnında sanıyor bu bilgiyi niye verdim bende bilmiyorum 🤣
prensesannesiiiiiiiii _eay_ bebeğim 9 aylık doğduğundan beri sakin bi bebek pek ağlamaz sadece canı yanarsa anca çok şükür sağlıklı şanslıyız öyle düşünün 🥰