Minico Hazalperisi İştah açıcıdan ziyade eğer doktorunuzda tavsiye ederse balık yağı verebilirsiniz hem vitamin mineral açısından faydalı hemde bir nebze istaha iyi geliyor diyorlar.
dlk1410 Hazalperisi 18 aylığız bizde aynı durumdayız. Burda bekliyim. Ama doktor kan değerleri normal çıkarsa hala yemek yemezse bir tane iştah için şurup vereceğim demişti. Gidince size de yazarım isterseniz
Yagmur46 Biz argivit ve imunol kullandık, kullanıyoruz da . Bizde ise yarıyor. Balık yağı da kullanıyoruz ayriyeten. Tek birinin mi yoksa hepsinin etkisi mi bilmiyorum ama bizde büyük ölçüde işe yarıyor.
twinshomedesing Sipraktin şurup canım öyle bir ilaç yok diyenler teknolojiden haber değiller sanırım benim doktorum yazar ikizlerim var iştahları kapandığında kullanırım etkili ilaç