Elif0242 Merhaba hanımlar sezeryan doğum sonrası doktor 40 muayenesine çağırdı fakat ben gitmemiştim bugun duydum ki yaranın çabuk iyileşmesi için krem veriliyormuş . Krem kullanan yada farklı bir yağ kullanan oldu mu ?
Betul-08 Elif0242 15. Gün çağırmıştı beni gittim tamam dedi gönderdi krem galan vermedi gayet iyi yaran dedi
pogacayanakk Elif0242 bende gittim ultrasonlar baktı smear testi yaptı ama hiç krem vermedi. Bence bir gidin dikişlerinize baksınlar
flowerfly Elif0242 bana kram vermişti biraz da morluk olmuştu ama 40 da değil daha önce. 40.gun dikişlere baktı ultrasonla baktı gayet iyi deyip göndermişti.
Elif0242 Gün felan baktı bir sorun yok 40 gün sonra gel dedi bende kendimde bir sorun yok diye gitmedim acıkcası ama gideyim bari 😅 yara iyileşmesi için kantaron yağı kullanan varmış yada krem yazılmış bazılarına duyunca dedim danışmalıyım hemen 😅😅