Grb Ya ne güzel bende çok severim mutfakla ilgilenmeyi bu tarz şeyler yapmayı. Şimdi çok rövanşta. 16 yaşlarım da iken yapıyordum. Bir kaç butik kurabiye pasta siparişi almıştım. Ama o zamanlar bu kadar mecra yoktu tabi. Duyulmak satış, bir de insanlar bu kadar özenmiyordu. Yinede iyi satış yapmıştım. Eşim o zaman sevgiliydik. Onunla gidip İstanbul’dan almıştık malzemeleri. Bana hediye etmişti hatta. Kalıplar, hamurlar,paketler. Onun doğum gününde ona yapmıştım.. Güzel. Böyle sessiz sakin bir zaman diliminde yaşarsam belki yapabilirim takımlara pasta uzaklara kurabiye kargolama 🥰