Kızlar bebeğimizin sağlığını kaka renginden anlıyoruz ve ben sürekli bakarım kakasına. Bu akşam kıvamlı ve grimsi ama çokta gri gibi değil gerçekten çözemedim rengini o yüzden ıslak mendildeki rengine baktım yeşil ama bezde sanki gözüme hafif gri gibi geldi soluk bi renk ? İlk kez böyle bişey gördüm. Bu nedir endişelenmem gerekiyor mu ? Bugün ilk kez sucuk yedi çok istekli olduğu için verdim acaba ondan mı oldu ?