8,5 aylık kızımda mantar oldu bir haftadır vardı pişik gibiydi ama baktım geçmiyo ve daha kötü okuyor doktoruma attım resmini travazol kullan 2-3 güne geçmezse haberim olsun dedi ama bugün başkadık kreme sanki hiç etkisi yok gibi. Başks ne yapabilirim varmı başına gelen anneler