hepbahar123 Bu ay hiç adet olmadım başts hamileiksandım ama sol yumurtalıkta kist varmis 4 cm ader sökücü verdi bir hafta olcak yiyorum hala olmadim bu durumu yaşayan var mı kızlar ?soğan kürü yapip içsem emziriyorum bir sorun olur mu acaba ?
dlk1410 hepbahar123 18 aylık oldu bebeğim. Doktor doğum kontrol hapı verdi kullan olursun dedi. Bitti ama hala yok doktora gittim. Çok emziriyorsun diye östrojen hormonu engelliyor dedi. Süt vermeyi azalt dedi ama kızım aşırı düşkün engel olamıyorum
hepbahar123 Prensesannesi38 acaba olur muyum 4 günlik ilaç kaldi . Olmazsam mecburen gitcem yine doktora
hepbahar123 dlk1410 aa ben de kimisi ilaçi 2 gün içtim oldum deyince ben de korktum niye olmadım diye