2tirtilannesi 13 günlük kizima mama veriyorum simdi hazirladim ama kucagimda uyuya kaldi mamayi 1 saat sonra içerebilir miyim acaba ? Uyurken hic bisekilde biberon kabul etmiyor o yüzden veremiyorum Kutuyu okudum ama hic bisey yazmiyor bu konu hakkinda
Akalinbetul_8 2tirtilannesi canım 2 saat max dıye bılıyorum ilk oglum anne sütü alamadı premature dogmuştu 2 saat bekletırdım(3 yasına kadar içti aptamil kullandık) sımdıkı bebegımde 2 ay 6 gunluk gunde 2 -3 bıberon verıyorum max 2 saat ama ısıtma yontemı olarak sıcak suyun ıcıne koy mıkro dalgaya fılan atma sakın
Ucansupurge 2tirtilannesi mamanin arkasında sanki 1 saat yazıyordu diye hatırlıyorum canım. Ben hep Max 1 saat tutuyorum
Annesizanne 2tirtilannesi soğuk mama vermeyin bebeğe gaz yapıyor yarım saat kadar tutun uyanmazsa dökün