Sevgili anneler valla artık bitkin hissediyorum. Burası sonradan aklıma geldi. 3 buçuk yaş bu sene okula başladık yarim gün. Çalıştığım için verdim. Öğleden sonra babayla birlikte. Hayatında bundan başka bir olumsuzluk yok yani bir etken yok ama benim kız sürekli mutsuz sıkkın agrasif sürekli karın ağrısı yaşıyoruz. Üstüne titriyoruz sürekli okula başlangıcı güzel geçsin diye iki aydır kendimizi paraladık ama hala gergin ve stresli. Çok yoruldum artık bugün şaşırıp kaldım. Resmen o mutlu olsun diye üstüne titredikçe olumsuzluklar artıyor lütfen biri akıl versin acilen…