Yec150819 Deletedmom0035 bende emin olamadım acaba mama mı yapıyor yoksa eczanenin verdiği d vitamini mi bugün Damla’yı vermedim bakalım anlayacağız
Sakura-chan Nesli68 yanlış hatırlamıyorsam bebek yeni doğduğunda tek meme olarak gidiliyor. 1 memede bitirene kadar emzir ikinci memeye geçme . Proteini yağı tüketmesi lazım. Sadece ön süt mü veriyor olabilirsin. Yanlışım varsa biri düzeltsin
mrv41 Nesli68 Ön sütünüz fazla ise emzirmeye başlamadan önce göğsünüzü biraz sağıp daha sonra emziremeye devam edebilirsiniz. Bir de aynı memeden farklı zamanlarda bir iki kere emzirin. Sık emzirilen memede önsüt az olur.
Melmus arzu58 kilo almisti acaba bebeginiz bende ayni durumdayim kilo alimi az 45 gunkuguz ve 2.ayi bekliyorum belki alir die😔