Balliiii iki ay önce ikinci dozu yaptırmıştık. Biz eczaneden kendimiz aldık yanlış hatırlamıyorsam 790 tl gibi bir şeydi fiyatı. Alıp sağlık ocağında yaptırdık. Özel hastanede yaptırmak isterseniz aşıya ek olarak muayene ücreti de alıyorlar. Yani eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırmanız daha uyguna gelir. Ya da özelde bir doktorda takipliyseniz muayene gününüzde alıp yaptırın ekstra bir daha muayene ücreti ödememiş olursunuz