Merhaba
Bilgisi olan yazsın lütfen. Salı günü konsoloslukta randevumuz var girişte güvenlik kontrolleri oluyor en son 2012de geçmiştim ama hatırlamıyorum. Geçtiğimiz cihazlar x ray li m yoksa sadece metal dedektörlu mu? Emziriyorum geçtikten sonra sütümü sağmam gerekir m?