Semanur67 Selamunaleyküm 45 günlük bebeğim ben grip oldugum icin onada gecti ateşi yok ama cok hırıltısı var burnu tikaniyor temizliyorum serumla ama bu hirilti nasil gecer yardim edin nolur
Feridee1 Semanur67 Çok geçmiş olsun 💐 Bende bugün grip oldum ve bebeğim 17 günlük 🥺 bugün hırıltısı vardı yarın doktorumu arayıp ne kullanıp kullanamayacağımı sorucam. Hayırlısı olsun bebişlerimiz hakkında çok strese girdim bugün 🤲🏻
Feridee1 Mrv000 Evet ama herhangi bişey kullanamayacağımı söyledi ☹️ Bol bol emzir, bebek grip olmaz, sen ne kadar maske takarsan tak yinede bi gün bebeğe bulaşır dedi. Bebeğim de biraz huysuzlanıyo ama iyi gibi şimdilik 🙏🏻
Tazeanne1909 37 günlük bebeğim de hasta eşim den bana benden bebise geçti doktora gittik sadece sürekli burnunu açacaksınız dedi ilaç vs vermedi