Babykaraniko Dilruba_1 4.ayin başında tadıma başladim 4.ayin sonunda ise ek gıdaya geçtim herşeyden tattirdim zeytin peynir sebze meyve yoğurt muhallebi sonra zaten ek gidaya geçtik tamamıyla
Dilruba_1 Babykaraniko doktorumuz başlama diyor siz neye göre başladınız peki? Gerçi ben hipp in 4. Aya uygun kaşık mamalarından alıp tattırmak istiyorum ama bilemedim 😀