En iyisi golden diye bi mamaymış sonra sma ve hipp geliyor hipp kullanıyordum küçük kavanozlarında meyve püreleri var ek gıda döneminde de ondan alıyordum bir kaç kere içinden kıl çıktı açar açmaz üstündeydi ilk gördüğümde benden düşmüştür dedim daha sonrakilerde hep dikkatli açtım ve yine çıktı o günden beri mamasınıda bıraktım hipp hiç bişey kullanmıyorum bebeklikten beri sma öneririm