Azra07 sutunuzu artırabilirsiniz. Kendinize vitamin alin. Elle masaj yapin sagin aksam sagdiginizi ek olarak verin. Bir iki ay boyle idare edebilirsiniz :) ben de provlem yasiyorum. Mama yemiyor. Sutumu arttiriyorum😔 yapcak bisi yok🙄
Ben aptamil prematil, aptamil pyseo, hipp combiotic, evolvia, sma, hipp keci sutu denedim. Hicbirini yemiyo. Hipp combiotic i ikizine aliyoruz. Onu yine biraz iciyo çok acsa bence onu alin. :) bebelac alirsaniz yerse bana nolur yazin bi de onu aliyim 🤣