Aylakiz0-6 Doktorunuz ilik suyu ve tavuk suyu hakkında ne düşünüyor? Benim doktor bir yaşına kadar kesinlikle vermemem gerektiğini söylüyor bebeğim 7 aylık
Ikrazumra19 Aylakiz0-6 iki kizimada kullandim alerjisi yoksa 7 veya 8.ay olmasi lazim tavuk organik bulamadigim icin vermiyorum zma ilik suyu yaparim surekli
Veragillerden Alerjik bir durum yoksa tadımlardan sonra verilmeli dedi doktorum. Çorbalarına katmaya yedinci ayın sonu sekizinci ayın başında vermeye başladım.
Aylakiz0-6 Veragillerden her doktor farklı düşünüyor bu konuda. Bende veriyordum ama bir yaşını doldurması gerektiğini söyleyince kafam karıştı, teşekkürler 🌺😍
Aylakiz0-6 Ikrazumra19 bende yaptım veriyordum ama vermemem gerektiğini söyledi alerjisi de yok ama bilemedim, teşekkürler 🌺