Kesinlikle ellemeyin ovun sıkın diyenlere inanamadım sizden geçen hormonlar sebebiyle oluyor süt birikmesi kendi Haline bırakın geçecek zaten çok normal bir şey bu , bebeğinizin boşuna canını yakmayın sıkma ovma gibi hareketlerle . Ellemeyin kısacası .