Ben 40 ı cıktıktan sonra hergun çay kaşıgıyla su verdm mamayla beslendıgı için. Herkesın kendı tercıhı tabi ama burda bı bayan hıc su vermemiş ve bebegınn bobreklerı susuz kalmş hastaneye yatış yapmıştı oyuzden bnde hergun olabıldıgınce su verıyrm. Bıde ıdrar enfeksıyonu olmasın dıyede doktrum günlük su kaynatıp vermemi soyledı (bu arada bayan hep mama vermiş)