Masalikra1 Kizlarr 40ımızın ciktigi gün annemlere gezneye gidcktim aklima geldi gitmisken orda kırk banyomuzu yapsak olurmu annem cikartir kirkimizi vebegi yikariz sonrada kendim yikanirim orda o suyla olur mu? İlla evde yikanilcak diye birsey yok degil mi?
TheBaby Masalikra1 Allah’ım gerçekten inanıyor olamazsın canım ya. Hurafelere inanmak dinen sıkıntılı. Bebeğin niye 40′ı çıksın. Senin 40 gün kanaman olacak sen yıkanacaksın senin 40 günün bitmiş olacak. Yapmayın yapmayınnn araştırın bilgilenin lütfen artık yaaa. Birde bebek hastaneden eve zaten dışarı çıkıp gelmedimi. Doktora gitmedimi. Aşıya gitmedimi. 40′ındamı özellikle dışarı çıkacaksın😖
Masalikra1 TheBaby disar cikmak icn sdegil zatn su anda gidyrm oturmalara dahi demk istedigim bn banyomu annemlerde ypsam sknti olur nu bebegimide orda yikasam 40 cijarma suyu hazirlick illaki buyuklerim cnku yoksa gezme olarak sknti yok
TheBaby Masalikra1 Kız yapma. Büyüklerinede söyle. Hurafe bunlar de. Yapmayın etmeyin de. Onun dışında evet istediğin yerde yıkan 👍
Masalikra1 TheBaby ahh dinleyenler kim😂😂0.. kaynanam gobek dusmeden yikamk istyrdu yiktmicm dedim ozlllkle kaynanam ne dersem ters anliyor.. ebeyim kendim yillrca kadin dogum servisnde cakistm ekimden bir suru bebek gecti yok olmz dedkce eskiler boyle derdi diyo
TheBaby Masalikra1 Bu eskiler bizi bitirecek yani sen birde tecrübelisinde her konuda ayy ona rağmen dinlemiyorlarsa Allah yardımcın olsun