Zeynonun_Annesi İyi akşamlar güzel anneler.. 3ay 9günlük bir bebeyim var.. sadece anne sütü ile besleniyor.. kaç saatte bir emmeli?? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🤗
Birberenannesi Zeynonun_Annesi 3buçuk aylık kızım gündüz 2 saatte bir emiyo gece 4 5 saati buluyo 5 saati geçirme dedi doktorum.
Gezginkisisi Zeynonun_Annesi 3. Ay kontrolünde doktora 2 saatte bir emdiğini söylemiştim. O kadar kısa sürede acıkmayacağını 3-4 saatte acıkabileceğini söylemişti.
S123mrv Zeynonun_Annesi bizde 3 aylık olmak üzereyiz her istediğinde emiyor saat tutmayı bırakalı uzun zaman oldu😇 bazen 2 saat bazen 1 bazen huzursuz olduğunda istiyor bazen 3, kısacası bebeğim kendisi belirliyor anlıyorum zaten emmek isteyip istemediğini
Benherseydenoncebiranneyim 2 ay 15 günlük benimki de yakında 3 aylık. Galiba 3. Ayda da 2-3 saatte bir emmeye devam
Nespolbarlas Benimde Allah nasip ederse 3 ay olacak 2 saatte bir emziriyorum ama gun içinde mama da veriyorm 1 defa