20 günlük Bebeğimin burnundan ses gelmesi üzerine burun aspiratörü aldık kullandık öncesinde burnundan hokur hokur ses geliyordu o nedenle tıkalı sandık. Solüsyonuyla temizledim beyazımsı mukus geldi. O günden sonra hep devam ediyor hokurdamaları burnunda. Bu sabahta temizledim kendı sıvısı ile. Sonra ⅔ gündür sıvı kullanmadan çekim yapıyorum günde ⅘ kez tıkandıkça ve ses duydukça bu salgıdan geliyor. Ateşi yok , kakası normal sarı pelteli. Emdikten sonrada güzel uyuyor. Hastaneye götürmelimiyim sizce üşütmüş olabilirmi ne yapcağımı bilemedim size sormak istedim🙏🏻