dnzderin Kullanan var mı ? 6.5 aylık bebeğim çok öksürüyor. Doktora gittk üşütmüş. Balsamı bir arkadaşım önerdi sizlerde kullanan ve iyi gelen var mı ? Göğsüne süreceğim dimi ve kaç kere günde?