Arenbebekk Alan var mı. Yani sakıncalı mı kullanmak. Elbette evde kendimiz verdiğimiz daha iyi ve sağlıklı da alıyor musunuz
Laden Arenbebekk 4 yaşına girecek kızım bir kez bile yedirmedim. İyi olmadığını duymuştum ama acil bir durumda yedirilebilir bence çok olmamak şartıyla tabi🌺
[silindi] Arenbebekk Herşeyin için de zararlı şey var buna bakılırsa benim kızım 3.5 aylık ben günde bi tane veriyorum severek yiyor
MeetJoeBlack Arenbebekk evdeysem kullanmıyorum, dışarda da çok kriZ çıkarıyorsa veriyorum. Daha temiz içerikli olanlarından tercih etmeye çalışıyorum dışarda atıştırmalık vs vereceğim zaman.
MinnakvLiva Çok sağlıklı değil ben çantamda taşıyorum bir tane çok hastane işimiz oluyor uzun sürüyor aç kalma durumuna karşı ama pek gerek olmadı birde tatillerde denizdeyken yediriyorum yada arabadayken, çok tüketmemek gerek
Alya-Sena [silindi] 3bucuk ay kucuk deglmi ya o kavanozlar icin ben diger cocuklarima kullanmstm ozamanlsr 5 6 ayliktilar tabi. 3 bucuk ay icin erken bence bagirsaklarnda sknti yasarsinz dikkat edin
pofuduknuriye Arenbebekk ben her gün bir tane öğün veriyorum çok normal bebekler için doğal onlar yoksa neden satılsın :)
Poyrazin_annesii Haftada 2 defa verıyorum severek yıyor. Bnde kucukken hep bundan yemişim. Ama hero baby yazan dıgerlerıne gore daha az koruyucu ıcerıyormuş.
Deletedmon_65 Arenbebekk 2 3 defa vermişligim var sonra evde kendim yaptım kavanoza koydum yedirdim sevdi
Ayannesi En katkısızları hipp ve milupa katkısız ve şekersizler yine içerik okuyun derim , bizde de coğu zaman kurtarıcı oluyor
EsmAybars44 Yerinizde olsam asla vermem. Evde yapmak çok kolay. Bir kaç kavanozluk yapın. 1 hafta kullanabilirsiniz dolapta olduğu sürece. Hafta da 1 kere yapıp dolaba atın. Aynı gün bile yapabilirsiniz isterseniz. Bence vermeyin. İçeriği ne kadar temiz olursa olsun bebeğinizze hazır gıdaları vermeyin. Koruyabildiğiniz kadar özellikle ilk 3-4 yaş koruyun.
Deletedmom_33 Arenbebekk 10 TL vereceğime 2-3 kavonoza 2-3 farklı meyve alıyorum 3-4 adet 1 ay yapıyorum valla. Haa önceki gibi 3-5 TL olsa alırım dışarıda iken yediririm kavonozu da iyi oluyor kullanmaya
Noname21 Arenbebekk onlar meyve püresi değilde daha çok çürük meyveleri seker ile tatlandirip satılan mey e pureleri diyelim hiç yemese daha iyi
Noname21 Bihteeeer biraz araştırın görüyorsun. Çürük meyveleri bu şekilde meyveleri purelwrinde ve meyve sularinda kullaniliyor zamanında İnternete videosu bile düşmüştü.