Yaso1_ Aptamil kullanıyordum ama bebeğimi kabız yapıyor çokta gaz yapıyor galiba. Evolvia ya geçtim ama içince gazını ne kadar uğraşsamda çıkaramıyorum bu durumu yaşayan var mı evolviadan memnun musunuz
Papatya2636 Yaso1_ ay bende 1 hafta önce geçtim geçmez olaydım çok gaz yaptı bide çok kakasını yapıyor sizinkide öylemi
Edis07 Yaso1_ bende bugun gectim evolviyaya. Tadinin diger mamalardan farkli oldugunu sizde farkettinizmi?
Yaso1_ Papatya2636 evolvia içince her gün düzenli kakasını yapıyor Aptamilde bir hafta yapamıyordu çocuğum fitille yaptıriyodum o yüzden sevindim kaka yapmasına ama yeni geçtim evolvia ya henüz anlayamıyorum etkilerini meme mama şeklinde mi gidiyosunuz
prensesannesiiiiiiiii Yaso1_ inşallah bebeğim doğduğundan beri bi kere bile gaz sorunu yaşamadım ben mamaya bağlıyorum inşallah sizinkide düzelir
Yaso1_ Edis07 farklı evet ben Aptamil kullanıyordum tadı çok şekerliydi böyle olması daha iyi bence inşallah bebişlerimiz sever
Edis07 Yaso1_ sanki paket sutleri olur ya marketlerde onlarin tadinda kokulu gibi. Bizde bebelak kullaniyorduk hic boyle kokulu degildi o . Insallah sevsinler yesinlerde
Yaso1_ prensesannesiiiiiiiii anne sütünü neden bıraktınız acaba günde kaç kere mama veriyosunuz benimde bebeğim 47 günlük meme mama ilerliyoruz ek gıdada mamayı bırakıp memeyle devam ederiz diye düşünüyorum inşallah öyle olur
prensesannesiiiiiiiii Yaso1_ bebeğim beni hiç emmedi hep reddetti bende sağarak verdim sütüm giderek azaldı 5. Ayda bitti tamamen bebeğim biraz öbür 1,5 saatte bir içiyordu o zamanlar siz 2 saati geçirmeyen çok küçük daha sağlıkla büyüsün inşallah 💜