Busra_mom58 benim bebeğim 5buçuk aylık ve geçen bikaç gün kakasını yapmadı diye bir çay kaşığı dolu zeytin yağını ilaç verir gibi içirdim. Birkaç saat sonra beline kadar yaptı🤣
Bence zeytin yağını bir tatlı kaşığı deneyin siz. Mamadaki yeterli gelmedi demek. Bir zararı olmaz zeytin yağının, sağlıktır, şifadır.
Geçmiş olsun çok🙏🏻