Cigdempalavan ilk doğduğu günden beri kusuyordu bebeğim, doktor hemen AR mama başlatmıştı ilk ay, emzirdiğimde hemen kusardı , mamayı kusmazdı. Az üzülmezdim benim sütüm bebeğime yaramıyor, sütüme alerjisi mi var diye ☺️ meğer normalmiş sonrasında başka doktor kontrollerinde rahatladım, mamayı da kestim tabi . Uzuuun zaman kusmaya devam etti , fazlasını çıkarıyormuş gazı oluyormuş yani normalmiş bizimkisi ama doktorunuzla görüşün normal olabilir reflü olabilir ama üşütmüş de olabilir tabi 🤷🏻♀️ bu kusmaları yüzünden dilediğince ememedi kuzum hep saatle emzirmek zorunda kalmıştım en çok da ona üzülüyorum .