Poyrazin_annesii En iyisi dıye awent almıştm ama hep bebegım içerken yanlardan agzına taşıyordu bi süre sonrada kapağı kendı kendıne açılmaya başladı hep yere döküldü. Lansınoh aldm ve bebegım daha rahat tuttu cok rahat ucu tam yenıdogana gore. Aventın meme başlıgı daha genış . Bebegın agzına buyuk oluyor. Eger alcaksanız lansınoh önerırım. Emzik olarak wee baby aldm gayet rahat tuttu bebegım
Ezgiii27 Emzik olarak mamajoo nün gece gündüz emziklerini kullanıyorum. Biberon da antikolik olarak geçen az akışlı mamajoo biberon bebeğim sevdi
angelka yeniannee1 emzikler ortodontik artik damak gelisimini falan etkilemiyor, biberon emzikleri de öyle. Avent alin derim. Biberon ucu ilk olarak alinacaksa yenidogan olur zaten, biberonla birlikte genelde 0+ yani yenidogan tek delikli satilir. Ayina gore siz biberon emzigini degistiriyorsunuz. Emzik icin 0-6 ay
yeniannee1 angelka ben biberonda suan wee baby kullanıyorum aslında ama emme ucu daha kalıteli olsun diye alacaktım acıkcası aventi damak gelişimi açısından yani
Deletedmom_875 yeniannee1 avent özellikle meme reddini önlemek için alınıyor tabi siz bilirsiniz yine de ama maddi olarak uclari biraz pahalı yedek uc 150 tl ikili
yeniannee1 Hi-back aventin emziğini sipariş verdim de bu biberon kafamı karıştırıyor uç meselesi hangisini sipariş vericem bilmiyorum net bilgi verende olmadı
pogacayanakk Ben emzik, biberon, suluk falan hepsini Avent aldım memnunum wee baby ile kıyaslanamaz bile mutlaka Avent alın. Biberon ucu da ayına göre değişmesi gerekiyor, ben dolap uygulamasından alıyorum sıfırını tekli olarak satan sayfalar var uyguna geliyor
girl_mother yeniannee1 0/6 öncelikle aventin 0/6biberonu 1numara olacak 6aydan sonra 2numara olacak başlıkları
Hi-back yeniannee1 bebek emiyorsa natural kullan memeye daha yakin Ama sadece Biberon ile besleniyorsa klasik tercih etmeniz daha uygun ,resimleri asagi ekliyorum;
Hi-back yeniannee1 biberon ucu numarasida alti aydan sonra 2 numaraya gecersiniz zaten paketlerde yaziyor ↉ , 0/6 veya 6/12 ay diye
girl_mother yeniannee1 yazmaz genelde fosforlu olan gece emzigi bulutlu resim felan varsa diğeri gündüz oluyo bizede ebebekte ki çalışan anlatmisti
Elifnefesyunus Benim bebeğim aslaa ne emzik ne biberon tutan Bi bebek 10 gün sonra 4 aylık olucak evde 8 farklı emzik var ama asla almadı, biberonda lansinoh meme ucuna benzeyen var onu aldım çünkü ısırdı hep beni şuan emziremiyorum pek ağırlık mama vermeye çalışıyorum ama benim ki lansinoh tuttuysa herkes bu biberonu tutar öyle söyliyim
yeniannee03 yeniannee1 canım bende avent kullanıyorum onların başlıkları ayrı oluyor bizde 0-3 ay var sonra 6 aya geçiyorsun
Poldipan-01 yeniannee1 ben bibs marka kauçuk emzik kullanıyoruz, bebeklerin en çok tuttuğu emzik, avent in ucu silikon her çocuk kabul etmiyor