Ecemilay Aygl123 ben otribebe aldım onun yanında da serum fizyolojik serum fizyolojik çok az şırıngayla çekin iğnesini çıkarıp azar azar bebeğin burnuna sıkın ama bebeği yan yatırın 1-2 dakika bekleyin yumuşasın sonra çekin hemen çıkıyor