melek_15 ben özel hastanede çalışıyorum kuzum aynı hastanede yaptım doğumumuda 6 ay ücretsiz izin aldim şimdi şöyle bi hakkın var sana 6 ay ücretsiz izin vermek zorundalar eğer vermezlerse içerde tazminatin ne var ne yok almaya hakkın var 170 i ara sor onlarda benim dediğimi diycek sana ama mutlaka ara iyice bilgi al