Merhaba kızlar. Emzirme sonrası memede ağrı daha doğrusu acı, elektrik çarpması yada iğne batması gibi acı çeken var mı? Bebeğim 1 yaşından sonra sağ mememde inanılmaz acı çekiyorum her emdiği de sonra geçiyor ama geçene kadar acıdan kıvranıyorum. 2 aydır var bu durum yaşayan oldu mu siz naptınız