Merhaba arkadaşlar bu postu gazlı bebeklerin anneleri için açıyorum belki faydam olur diye🌸🌸
Bebeğim 23 günlük ve 7. Günden beri gaz sancıları çektik çocuğum uykuya dalamıyordu resmen 🫤
3 gündür deniyorum bunu 3 gündür çok çok az ağlıyor hemen kakasını yapıyor ve bol bol uyuyor. Umarım böyle devam eder mahvolduk çünkü ilk tecrübemiz ve tam 4 farklı doktora götürdük denemediğim diyetler gaz damlaları kalmadı ama hiçbiri kesin çözüm olmadı. Sonra internette gazın sebeplerine bakarken bazı annelerin sütü tazyikli olurmuş bu da gaz yaparmış. En başından beri sütüm çok boldu ve bebeğim ağzını çeker çekmez hortum gibi akardı ama tazyikli bir şekilde damla damla değil. Dedim ki sağım yaparak doyurmayı deneyeyim 3 gündür 2 saatte bir sağıp yediriyorum ve inanılmaz işe yaradı. Böyle devam etsin inşallah 🙏 size de bir fikir olur belki diye yazmak istedim birilerine merhem olur diye biliyorum çünkü çok zor 🥹