Bence takmaman daha dogru olur…
Zaten elleri surekli agzinda, bu kez eldivenleri islatip, elleri islakliktan da soguk kalacak, o daha zordur bence sanirim…
Ya biraz kendini sakinlestirmeye calis canim, dedigin gibi ensesi, gogsu soguk degilse, usumuyordur…
Gelisimi acisindan da ellerini kullanmasi cok onemli🤗