Merveegrglu ay benimkide şuan 4 ay 7 günlük bu 2 banyodur ağlıyor hemde baya fena ağlıyor normalde tek yapardım banyosunu ağlamazdım annemlere gittim onların evi bize göre sıcak anne yapalım dedim abim kız kardeşim de bizimle banyoya girdi kalabalık olduk diye korktu sandım baya ağladı geçen defa da tek yıkıyordum yine ağladı anlamadım bişey