Kızlar dün biraz dışarı çıktık hava alalım diye hava biraz serindi üşütmüş olabilir diye korkuyorum kuru bir şekilde öksürüyor ateşi huysyzluğu halsizliği iştahsızlığa falan yok neden olabilir bir yerde tükürük salınımı başladığı için olur yazıyor reflüsü var ondan da olur mu bilmiyorum bu gün haftasonu acile götürsek ilgilenirler mi napacağımı şaşırdım valla yarın iki ay aşısı var bir de cidden bir akıl verin ne yapayım