Bu gün 19 günlük lohusayım sezeryan yerim iyileşti ama az biraz üstünde sertlik var elimle elletince belli oluyor ağrım acım yok ama sanki orda da bi dikiş var gibi acaba iç dikişlerim olabilirmi diye düşünüyorum biraz kilom var doktora gitmedim daha gidicem ama başına böyle bişi gelen varmı acaba ?