Sevda26 Nerden biliyorsunuz isteyerek olduğunu? Şuan biri 18 aylık biri 3.5 aylık iki kızım var korunurken oldu küçüğüm.Sırf sizin gibi insanların sürekli ‘büyüğe yazık,neden yaptın,ay çok üzüldüm’ dedikleri için psikolojim bozuk ve çocuklarıma yansıtıyorum istemeden.Lütfen bu şekilde konuşmayın ya o annenin bu sözünüzden ne kadar etkileneceğini inanın tahmin bile edemezsiniz kendimden biliyorum.