AAsaff benim oğlum şu an 10 aylık oldu ilk zamanlar hiç sorun yoktu arabasında pusetinde sorunsuz şekilde duruyordu bende seviniyordum ne güzel duruyor diye. Ama aşırı hareketli ki şu an son zamanlarda asla durmak istemiyor hele o kemerleri takınca istediği gibi hareket edemediği için ne bebek arabasında ne oto koltuğunda ne mama sandalyesinde belli bir zaman duruyor baştan sonra kıyameti koparıyor.