Leylaa_ Kızım 16.5 aylık 2 haftadır . Ağlama krizine giriyor uyuturken. Sonra kendi ağlaya ağlaya uyuya dalmis oluyor . Bunu alışkanlık haline getirmesinden korkuyorum Yada bi tramvaya yaratmasından . Normal mi acaba geçici bi şey mi ???
Leylaa_ Linaduygu Aslında uykusu geldiğini anlayıp uyutuyorum kendisi kalkmak istiyor . Ağlıyor ben izin vermeyince ağlayarak uyuyor . Ama yine takip edeceğim