Ebruko yani eğer gerçekten tavsiyelerime uyacaksanız anlatayım.. bebeginiz daha 2 aylık bile değil ve sadece size muhtaç.. kokunuza,sütünüze, ilginize ..yalancı emzik gibi bir talebi yok.. bebek annenin yaka iğnesidir ilk aylarda ..güven verip ona da hissettiğiniz zaman yavaş yavaş sizi sadece ihtiyacı olduğu zaman isteyecek.. bu aralar bebek uyuduğunda hangi işi yapayım diye değil de hemen uyuyayım diye düşünün.. bırakın ilk 3-4 ay kaba temizlik yapın sadece .. ama bebeginize güven duygusunu aşılayın.. bebeğinizi daha ilk günlerinde yalancı emzikle kandırmayın.. bebeğin emme refleksi vardır ve büyük ihtimal devam ederseniz böyle emzik emmesi için zorlamaya emecektir.. siz bu emme isteğini emzikle körelttiginizde bebek yalancı emzik emerek doğduğunu sanacak çünkü tokluk hormonu salgılayacak..umarım ilerde bebeğim beni emmiyor diye post açmazsınız..emzik ve biberon meme reddi sebebidir ..