Benım bebegım 14aylıkken yurudu. Dahada gec yuruyebılır. Suan 18aylıgız kı bu 14aylıkkende boleydı dedıgı oladıgı zaman sınırlenıyo ve koca adam gıbı dolaba bıtane vurup gelıo 😂😂 bıara bacagımı ısırıyoduu sakın davranmaya calıstım canım acıyoo hiç guzel bır davranıs degıl dedım bıraktı. Ama sımdıde dolaba vuruyoo. Evımızde asla kavga gurultu yuksek ses yoktur saygılı bır evlılıgım var. Bızdende gormedıı. Ama bence normal konusamıo derdını tam anlatamıyo belkı gereksız hayırlarımız var. Normal gececektır. Yurumemesıde gec olabılır turunup gezıosa her ısını hallederdı oglum yurumezdı ama siz anlarsınız az cok bekleyın az sabır❣️