Mives123 Merhaba hanımlr bi aylık bebeğimi emziriyorım sütümdende çok emin değilim . Sağım makinesinde arada takıyorum ama hiç süt gelmiyor .bu gün bir saat taktım anca bir kaç damla gelmiş. Bu gerçeği göstermez değil mi .neden böyle oluyor anlamıyor
Mcnkarsel Mives123 daha fazlasıdır sütünüz mutlaka . ben sağımla besliyorum. Benim göğüs pompasına alıştığı için daha fazla geliyo. Ama düzenli sağım yapmıyorsanız az cıkarması normal. Birde sütünüz cok yağlıysa oda engeller kolayca cıkmasını. Emzirme danısmanım böyle yönlendirmişti beni. Zamanla sütüm cogaldı.
oykumoms Mives123 sabah bende sağmaya çalıştım makineden 5 ml ancak çıkto elimle sağdım süt vardı neden makineyle çıkmadı anlamadım
[silindi] Mives123 bebeğiniz günde kaç kez kaka veya çiş yapıyor onun sayısı önemli. Eğer 5-6 kez yapıyorsa sütünüz yeterlidir
merkursavascisi_06 Makine yeni mi? Eskiyse parçalarında sorun vardır bebeği emzirirken arada göğsünüzü sıkın süt grlir ya
Mives123 merkursavascisi_06 elimle bakınca geliyor ama makinede hiç yok .bazen ellede bakıncada akmıyor arada keailiyor sanki
merkursavascisi_06 Mives123 sonlara doğru bakıyorsanız bitmiştir bebek ilk emdiği sıralarda kontrol edin, bol su için streslenmemeye çalışın kesilmez inşallah
oykumoms Mives123 ben daha önce de aynı makineyle sağıyordum sıkıntı olmuyordu sürekli makineyle sağmadığımız için mi bilmiyorum artık
Mives123 [silindi] yapıyor okadar ilk iki hafta kişo verd toparşadı sonra yarın yine bakmaya gideceğiz kilpsıma
merkursavascisi_06 Mives123 bana aile hekimi annem ve eşimin yanında şey demişti kocanı bile alma bebeği emzirirken yalnız ol kimse karışmasın sana falan aslında çevredekilerin öyle bişi duyması lazım😔
Mives123 merkursavascisi_06 doktora gittm süt azmış mama takviyesi al dedi çocuğa yetmiyor bu stresle tammamen kesilmediğine şükretmeli.eşime söylesim ailesi tek bir syorum yaparsa sıkıntı çıkracağımı.artık gerkes kendi işine baksın